Jeśli jesteś zainteresowany współpracą PR i reklamą to dobrze trafiłeś. Jestem otwarty na propozycje współpracy, które są zgodne z interesami moich Czytelników. Wystawiam faktury VAT, nie interesuje mnie barter.

Najlepszym sposobem skontaktowania się ze mną jest email: [email protected]  lub formularz kontaktowy.  Zachęcam do kontaktowania, obiecuję rozważyć każdą propozycję współpracy. Jestem pomysłowy, kreatywny i jestem w stanie zaproponować odpowiednio dobrane działania marketingowe.

Podczas kontaktu, proszę podać planowany zakres współpracy, nazwę firmy/produktu, cel i szczególne wymagania.

O blogu

Od prawie 10 lat dzielę się swoją wiedzą i pasją poprzez bloga. Inspiruję programistów do podejmowania wyzwań, ruszania się, nie bania się stawania na własnych nogach i rozwijania swoich umiejętności/pasji.

Pomagam odnaleźć siebie w natłoku codziennych zmartwień i obowiązków.

Zwalczam marazm i stereotypy. Szukam i pokazuję sens tego co robimy i po co/dla kogo to robimy.

Wychodzę z założenia, że jedynym sposobem na poprawienie życia na świecie jest wprowadzanie małych zmian tam, gdzie jesteśmy w stanie te zmiany wprowadzić. Wierzę w efekt motyla i, że to co robię ma pozytywny wpływ na życie innych.

Blog ten, jest jedynym blogiem technicznym w Polsce który od ponad 175 dni codziennie publikuje nowy post. Łącznie na blogu jest już ponad 700 postów i około 2 500 komentarzy.

Oprócz bloga prowadzę także inicjatywę devWarsztaty – w pełni darmowe warsztaty dla wszystkich tych którzy chcą rozwijać się i poznawać nowe – lub zagłębiać się w już istniejące – technologie. Biorąc pod uwagę średnią ocen z warsztatów, są to najlepsze, darmowe warsztaty programistyczne w Polsce.

Dodatkowo, jestem twórcą pierwszego agregatora polskich blogów technologicznych poświęconych .NET – .NET Blogs PL.

W wolnych chwilach, występuję jako prelegent na największych i najlepszych polskich konferencjach IT jak i na lokalnych spotkaniach pasjonatów w całej Polsce.

Dostępne formy współpracy

Jestem otwarty na poniższe formy współpracy – choć nie tylko. Jeżeli masz pomysł, który tutaj nie pasuje, albo chcesz nawiązać współpracę, ale boisz się, że poniższe punkty Cię będą krępowały, napisz. Porozmawiamy, dobierzemy idealną strategię dla Ciebie.

Sponsoring pojedynczego wpisu

Jest to forma sponsora a nie forma gościnnego postu. Dotyczy ona tematów które dotyczą moich Czytelników – czyli i tak by były w jakiś sposób poruszone. Taki artykuł jest jawnie komunikowany czytelnikom, że jest on sponsorowany. Forma i treść artykułu są w pełni autorskim moim opracowaniem.

Rekrutacja

Jestem w stanie wspomóc w promocji zarówno pracodawców jak i oferty pracy. Wszystko zależy od celu.

Recenzje

Z przyjemnością solidnie i rzetelnie zrecenzuję produkt przekazany w moje ręce. Jednak, nie gwarantuję, że będzie to pozytywna recenzja. Wyznaję zasadę szczerości i jeżeli produkt jest wyśmienity to tak też o nim napiszę, jeżeli zaś produkt nie działa to też o tym napiszę.

Kampanie specjalne i działania niestandardowe

Mam głowę pełną pomysłów, jeżeli interesuję Cię długofalowa współpraca, lub współpraca multi-kanałowa, to jest to najlepsza opcja dla Ciebie. Działania niestandardowe to najlepsza forma zaangażowania Czytelników. Zanim przejdziemy do konkretnych czynności parę razy na początku będzie trzeba się spotkać w celu zrozumienia przeze mnie tego co oczekujecie i jakie są wasze cele – wszystko po to by zaproponować najlepsze dla was rozwiązanie i działania.

Przykładowe możliwe kampanie specjalne:

  • Opracowanie serii artykułów na danych temat o różnej złożoności tekstu,
  • Zintegrowana, multi-kanałowa komunikacja wykorzystująca część lub wszystkie dostępne kanały społecznościowe,
  • Przygotowanie i wdrożenie kursu
  • Warsztaty/Prezentacje prowadzone w siedzibie firmy, w celu rozreklamowania marki wśród programistów

Inne

Jeżeli czegoś tutaj nie ma, to nie znaczy, że nie jestem w stanie pomóc. Zachęcam do kontaktu, na pewno uda się znaleźć takie rozwiązanie które i zadowoli Ciebie jak i Czytelników bloga.

Statystyki Bloga

Poniżej znajdziesz najnowszy zestaw statystyk – zarówno bloga jak i moich kanałów społecznościowych.

Wszystkie poniższe dane dotyczą okresu od 1 do 31 marca 2017r.

Ogólne statystyki:

  • Unikatowi Użytkownicy według Google: 7 543
  • Polubień Facebook Fan Page (GutkowskiJakub): 3 533
  • Obserwujących na Twitter (gutek): 1 634
  • Subskrybentów e-Mail (rejestracja): 224
  • Obserwujących Instagram (gutek): 263

Statystyki bloga z Google Analytics

  • Liczba unikatowych użytkowników: 7 543
  • Liczba odwiedzin bloga: 13 017
  • Liczba odsłon stron blog: 21 689
  • Średni czas trwania sesji: 1:28
2017/04/01 – 2017/04/30 – Google Analytics
2017/04/01 – 2017/04/30 – Google Analytics

Statystyki FB

2017/04/01 – 2017/04/30 - Facebook Total Reach
2017/04/01 – 2017/04/30 – Facebook Total Reach

Statystyki Twitter

2017/04/01 – 2017/04/30 - Twitter Analytics
2017/04/01 – 2017/04/30 – Twitter Analytics

Czytelnicy Bloga

Głównymi czytelnikami bloga są mężczyźni w wieku 18-34 lat. Czytelniczek aż tak dużo nie ma, ale ich liczba rośnie z każdym miesiącem (z czego jestem bardzo zadowolony).

Statystyki FB

2017/04/01 – 2017/04/30 - FB Users
2017/04/01 – 2017/04/30 – FB Users

Statystyki Google

2017/04/01 – 2017/04/30 - Google Users
2017/04/01 – 2017/04/30 – Google Users