Współpraca

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą PR i reklamą to dobrze trafiłeś. Jestem otwarty na propozycje współpracy, które są zgodne z interesami moich Czytelników. Wystawiam faktury VAT, nie interesuje mnie barter.

Najlepszym sposobem skontaktowania się ze mną jest email: [email protected]  lub formularz kontaktowy.  Zachęcam do kontaktowania, obiecuję rozważyć każdą propozycję współpracy. Jestem pomysłowy, kreatywny i jestem w stanie zaproponować odpowiednio dobrane działania marketingowe.

Podczas kontaktu, proszę podać planowany zakres współpracy, nazwę firmy/produktu, cel i szczególne wymagania.

O blogu

Od prawie 10 lat dzielę się swoją wiedzą i pasją poprzez bloga. Inspiruję programistów do podejmowania wyzwań, ruszania się, nie bania się stawania na własnych nogach i rozwijania swoich umiejętności/pasji.

Pomagam odnaleźć siebie w natłoku codziennych zmartwień i obowiązków.

Zwalczam marazm i stereotypy. Szukam i pokazuję sens tego co robimy i po co/dla kogo to robimy.

Wychodzę z założenia, że jedynym sposobem na poprawienie życia na świecie jest wprowadzanie małych zmian tam, gdzie jesteśmy w stanie te zmiany wprowadzić. Wierzę w efekt motyla i, że to co robię ma pozytywny wpływ na życie innych.

Blog ten, jest jedynym blogiem technicznym w Polsce który przez ponad rok codziennie publikował nowy post. Łącznie na blogu jest już ponad 900 postów i około 3 400 komentarzy.

Oprócz bloga prowadzę także inicjatywę devWarsztaty – w pełni darmowe warsztaty dla wszystkich tych którzy chcą rozwijać się i poznawać nowe – lub zagłębiać się w już istniejące – technologie. Biorąc pod uwagę średnią ocen z warsztatów, są to najlepsze darmowe warsztaty programistyczne w Polsce. Grupa na meetup zaś osiągnęła już 1970 członków.

Dodatkowo, jestem twórcą pierwszego agregatora polskich blogów technologicznych poświęconych .NET – .NET Blogs PL.

W wolnych chwilach, występuję jako prelegent na największych i najlepszych polskich konferencjach IT jak i na lokalnych spotkaniach pasjonatów w całej Polsce. Prowadzę także szkolenia dla firm jak i dedykowane technologicznie dni informacyjne, dające pogląd na to co nowego w świecie IT.

Dostępne formy współpracy

Jestem otwarty na poniższe formy współpracy – choć nie tylko. Jeżeli masz pomysł, który tutaj nie pasuje, albo chcesz nawiązać współpracę, ale boisz się, że poniższe punkty Cię będą krępowały, napisz. Porozmawiamy, dobierzemy idealną strategię dla Ciebie.

1. Sponsoring dwutygodniowy bloga

Nowa opcja pomagająca wyjść na przeciw czytelnikom mojego bloga. Jest to forma która nie jest blokowana przez blockery, jest widoczna i nie przeszkadza. Każdy na niej zyskuje.

Pozycjonowanie sponsoringu

Sponsoring jest dwutygodniowy – lub jest wielokrotnością dwóch tygodni -> 2, 4, 6, 8.. – i jest umieszczony w widocznym miejscu a zarazem miejscu w którym nikomu nie będzie drażnił. Sam wiem jak drażniące reklamy mogą działać zniechęcająco do danej firmy.

Na dużych ekranach, wiadomość będzie dostępna na wszystkich stronach:

Wiadomość na dużych ekranach
Wiadomość na dużych ekranach

Na ekranach komórkowych:

Wiadomość na ekranach komórkowych
Wiadomość na ekranach komórkowych

W RSS:

Wiadomość w RSS
Wiadomość w RSS

W mailingu:

Wiadomość w mailingu
Wiadomość w mailingu

Wiadomość sponsorska

Wiadomość ma maksymalnie 150 znaków i kieruje na określony przez sponsora adres url. Cała wiadomość pojawia się po ciągu znaków: Sponsorowany przez. Wiadomość powinna być przejrzysta i czytelna oraz określać kto jest sponsorem. Poza tym nie ma więcej wymogów.

Promowanie

Wraz z dwutygodniowym sponsoringiem i umieszczeniem tego na blogu, sponsor będzie wymieniany w raz w tygodniu w sieciach społecznościowych oraz we wszystkich innych mediach które będą moją produkcją takich jak podcast, webcast, webinar itp.

Dodatkowo jestem otwarty na to by w okresie sponsorowania bloga wspomóc sponsora w akcjach promocyjnych czy w projektach typy wywiady, podcasty, webinary, vlogi i inne.

Selekcja

Tak, przy sponsorach których tak aktywnie wspieram zarówno blogiem jak i w mediach społecznościowych nastąpi selekcja – czyli wszystkie wiadomości z którymi nie jestem wstanie się zidentyfikować nie zostaną dopuszczone do wyświetlenia. Wiadomość ta będzie widoczna dla WSZYSTKICH czytelników mojego bloga a to znaczy, że nie może ona być wiadomością której ja nie jestem wstanie zaakceptować.

2. Sponsoring pojedynczego wpisu

Jest to forma sponsorowana a nie forma gościnnego postu. Dotyczy ona tematów intersujących moich Czytelników – czyli i tak by były w jakiś sposób poruszone. Taki artykuł jest jawnie komunikowany czytelnikom, że jest on sponsorowany. Forma i treść artykułu są w pełni autorskim moim opracowaniem.

3. Wpis gościnny

Idealna forma jeżeli firma chce dotrzeć do grona moich czytelników i posiada ciekawy materiał. Post jest pisany przez firmę, redagowany przeze mnie i publikowany na blogu z pełną informacją kto i z jakiej firmy napisał post.

Rekrutacja

Jestem w stanie wspomóc w promocji zarówno pracodawców jak i oferty pracy. Wszystko zależy od celu.

4. Recenzje

Z przyjemnością solidnie i rzetelnie zrecenzuję produkt przekazany w moje ręce. Jednak, nie gwarantuję, że będzie to pozytywna recenzja. Wyznaję zasadę szczerości i jeżeli produkt jest wyśmienity to tak też o nim napiszę, jeżeli zaś produkt nie działa to też o tym napiszę.

5. Kampanie specjalne i działania niestandardowe

Mam głowę pełną pomysłów, jeżeli interesuję Cię długofalowa współpraca, lub współpraca multi-kanałowa, to jest to najlepsza opcja dla Ciebie. Działania niestandardowe to najlepsza forma zaangażowania Czytelników. Zanim przejdziemy do konkretnych czynności parę razy na początku będzie trzeba się spotkać w celu zrozumienia przeze mnie tego co oczekujecie i jakie są wasze cele – wszystko po to by zaproponować najlepsze dla was rozwiązanie i działania.

Przykładowe możliwe kampanie specjalne:

  • Opracowanie serii artykułów na danych temat o różnej złożoności tekstu,
  • Zintegrowana, multi-kanałowa komunikacja wykorzystująca część lub wszystkie dostępne kanały społecznościowe,
  • Przygotowanie i wdrożenie kursu
  • Warsztaty/Prezentacje prowadzone w siedzibie firmy, w celu rozreklamowania marki wśród programistów

Inne

Jeżeli czegoś tutaj nie ma, to nie znaczy, że nie jestem w stanie pomóc. Zachęcam do kontaktu, na pewno uda się znaleźć takie rozwiązanie które i zadowoli Ciebie jak i Czytelników bloga.

Statystyki Bloga

Poniżej znajdziesz najnowszy zestaw statystyk – zarówno bloga jak i moich kanałów społecznościowych.

Wszystkie poniższe dane dotyczą okresu od 1 do 31 marca 2017r.

Ogólne statystyki:

  • Unikatowi Użytkownicy według Google: 7 543
  • Polubień Facebook Fan Page (GutkowskiJakub): 3 533
  • Obserwujących na Twitter (gutek): 1 634
  • Subskrybentów e-Mail (rejestracja): 224
  • Obserwujących Instagram (gutek): 263

Statystyki bloga z Google Analytics

  • Liczba unikatowych użytkowników: 7 543
  • Liczba odwiedzin bloga: 13 017
  • Liczba odsłon stron blog: 21 689
  • Średni czas trwania sesji: 1:28
2017/04/01 – 2017/04/30 – Google Analytics
2017/04/01 – 2017/04/30 – Google Analytics

Statystyki FB

2017/04/01 – 2017/04/30 - Facebook Total Reach
2017/04/01 – 2017/04/30 – Facebook Total Reach

Statystyki Twitter

2017/04/01 – 2017/04/30 - Twitter Analytics
2017/04/01 – 2017/04/30 – Twitter Analytics

Czytelnicy Bloga

Głównymi czytelnikami bloga są mężczyźni w wieku 18-34 lat. Czytelniczek aż tak dużo nie ma, ale ich liczba rośnie z każdym miesiącem (z czego jestem bardzo zadowolony).

Statystyki FB

2017/04/01 – 2017/04/30 - FB Users
2017/04/01 – 2017/04/30 – FB Users

Statystyki Google

2017/04/01 – 2017/04/30 - Google Users
2017/04/01 – 2017/04/30 – Google Users