Kod z produkcji…
StepObject newObject = null; if ((currentObjects .Where( o => o.GetType() .GetProperties() .Where(t => t.Name == "INT32") .First() .GetValue(o, null) .ToString() == currentObject.GetType() .GetProperties() .Where(t => t.Name == "INT32") .First() .GetValue(currentObject, null) .ToString() ).Count() > 0)) { newObject = currentObjects.Where( o => o.GetType() .GetProperties() .Where(t => t.Name == "INT32") .First() .GetValue(o, null) .ToString() == currentObject.GetType() .GetProperties() .Where(t => t.Name == "INT32") .First() .GetValue(currentObject, null) .ToString() ).First(); if (newObject.State.Equals(WorkStates.Approved)) newObject = (currentObject.GetType() .GetConstructor(new Type[0]) .Invoke(new object[0]) as StepObject); } else { // removed for clarity }
haha, dobre:
// removed for clarity
:)
A nie można było FirstOrDefault? :)
hahaha o masakra :D dzięki za to że mogłem się pośmiać! :D
mozna bylo duzo rzeczy zrobic, ale jak widac nie zostaly zrobione :) dlaczego? nie wiem :) mnie sie nie pytaj – nie ja to pisalem :)
Comments are closed.